nedjelja, 10. lipnja 2012.

UN-OVI PROMATRAČI U SIRIJI Novinar BBC-a: Zapahnuo me vonj spaljenog tijela, u kutu je bio stolnjak natopljen krvlju


UN-OVI PROMATRAČI U SIRIJI

Novinar BBC-a: Zapahnuo me vonj spaljenog tijela, u kutu je bio stolnjak natopljen krvlju

Objavljeno: prije 12 h i 3 min
 
 
 
UN-ovi promatrači ušli su u petak u sirijsko selo Mazraat al-Kubair gdje se, kako su javili pobunjenički izvori, dogodio najnoviji masakr u kojem je navodno poginulo oko 80 civila
UN-ovi promatrači ušli su u petak u sirijsko selo Mazraat al-Kubair gdje se, kako su javili pobunjenički izvori, dogodio najnoviji masakr u kojem je navodno poginulo oko 80 civila.
Objavljeno je kako nema dvojbe da se u naselju sa 130 stanovnika blizu grada Hame dogodio strašan zločin.

Spaljene kuće

Promatrači i strani novinari opisali su prazni i opustošeni al-Kubair, navodeći kako su u spaljenim i razvaljenim kućama pronašli zidove umrljane krvlju i osjetili vonj spaljenih tijela.

Google oglasi

Prosut mozak

“Već u prvoj kući zapahnuo me vonj spaljenog tijela, no najstrašnija scena dočekala me u susjednom domu. Na podu druge kuće prvo sam ugledao prosut mozak. Stolnjak natopljen krvlju i komadi mesa ležali su gurnuti u kut. Mislim da je netko pokušao počistiti nered, ali je odustao jer je bilo previše posla”, objavio je na Twitteru novinar BBC-ja Paul Danahar.

Nema komentara:

Objavi komentar