utorak, 16. listopada 2012.

Harmoniku koju je izgubio u ratu našao nakon 20 godina



Harmonika je 1992. ostala u kući kraj Konjica koja je izgorjela. Duško se ipak nadao da je njegov instrument koji je platio 20 tisuća maraka “preživio” rat

Srijeda, 10. 10. 2012. u 21:00   Piše: 
Harmoniku koju je izgubio u ratu našao nakon 20 godina24sataDuško se odselio u Australiju
Srce mi se steglo kad sam saznao da je u Višegradu. Poslije 20 godina i tri mjeseca zasvirao sam na harmonici koju je pokojni otac platio 20.000 maraka, rekao je Duško Ćećez iz Donjeg Sela kraj Konjica koji se tijekom rata odselio u Australiju.
Harmonika je 1992. ostala u kući koja je izgorjela sa svim namještajem. Duško se ipak nadao da je njegov instrument “preživio” rat.
- Gledao sam na Youtubeu šta se događa u rodnom kraju i vidio kako čovjek svira moju harmoniku. Saznao sam kod koga je i čuo se s čovjekom. Rekao je da je nije on uzeo iz kuće, nego kupio za 1200 maraka i obećao da će mi je vratiti - rekao je Duško, koji je poslao prijatelja u Konjic da otkupi njegovu harmoniku i potom sâm došao iz Australije po nju.

Nema komentara:

Objavi komentar