četvrtak, 18. travnja 2013.

'Papa Ivan Pavao II. molio je sa mnom, zato sam se probudila'


'Papa Ivan Pavao II. molio je sa mnom, zato sam se probudila'

On je sjedio pored mene na krevetu, osjetila sam njegovu ruku na svom čelu… Kada je rekao da mora ići, tada sam se probudila iz kome - ispričala je Ivana

Četvrtak, 18. 4. 2013. u 19:15    Piše: Tajana Gvardiol
Loading ...
 YouTubeIvana Greco bila je u komiSljedeća slika
Ivana Greco (33) iz Catanije hospitalizirana je u ožujku ove godine u 32. tjednu trudnoće zbog moždane aneurizme. Djevojčicu Rebeccu Mariju od samo pola kilograma donijela je na svijet carskim putem. Liječnici su spasili bebu, ali Ivana je pala u komu. Tvrdi da je doživjela neobično iskustvo. 
- Dok sam bila u komi molila sam s Ivanom Pavlom II. On je sjedio pored mene na krevetu, osjetila sam njegovu ruku na svom čelu… Molili smo satima i satima, dan za danom, svaki dan… Stavio je moju glavu na svoje rame i rekao da se molimo Gospi. Svaki dan me grlio… Rekao je da nikad ne prestanem moliti. Kada je rekao da mora ići, tada sam se probudila iz kome - ispričala je Ivana. 
Ivana ne vidi drugog objašnjenja osim da su je spasili Gospa i papa Ivan Pavao II. Sa suprugom će posjetiti Međugorje 24. lipnja kako bi zahvalila Gospi, piše Net1News.
Nakon smrti pape Ivana Pavla II. registrirano je više od dvije tisuće ozdravljenja po njegovom zagovoru. Vjernici diljem svijeta s nestrpljenjem čekaju njegovu kanonizaciju. Oni su još u travnju 2005. na papinu sprovodu vikali “Santo subito!”, tražeći da se poljskog papu odmah proglasi svetim.

Nema komentara:

Objavi komentar