petak, 28. prosinca 2012.

Mlada majka prije smrti snimila video: 'Premlada sam, zašto ja'


Mlada majka prije smrti snimila video: 'Premlada sam, zašto ja'

Jennifer Johnson (30) s Floride umrla je 17. prosinca od srčane bolesti. Bolest su joj otkrili kada je bila 5 mjeseci trudna, a videom je htjela skupiti novac za liječenje

Petak, 28. 12. 2012. u 07:25, zadnja izmjena prije 1 sat i 34 minute   Piše: 
Loading ...
 screenshot/YouTubeJennifer je imala sina i kćerSljedeća slika
Jennifer Johnson  (30) s Floride umrla je 17. prosinca od srčane bolesti, ali njezina tužna priča i dalje privlači pozornost zbog videa koji je snimila i objavila malo prije smrti, piše Daily Mail.
Njezina djeca su premlada da shvate zašto je umrla, ali kao podsjetnik na majku ostao im je snimak koji je napravila kako bi pokušala skupiti novac za liječenje. Johnson u videu gleda ravno u kameru, a svoju priču gledateljima je ispričala pomoću kartica s tekstom.
- Ja sam premlada, tek sam dobila dvoje predivne djece, zašto ja - pita se u videu Jennifer.
Snimak traje četiri minute, a u pozadini se čuje pjesme Mariah Carey, Hero. Jennifer je objasnila da joj je dijagnosticirana bolest naziva hipertrofična opstruktivna kardiomiopatija i to kad je bila pet mjeseci trudna s drugim djetetom, samo dan nakon što se zaručila s ocem svoje djece.
- Bila je borac i bila je spremna pozabaviti se ovim - rekao je njezin suprug Robert. 

Umrla zbog komplikacija nakon operacije

Ubrzo nakon dijagnoze ugradili su joj pacemaker, ali samo par mjeseci kasnije liječnici su shvatili da je jedna žica postala labava i da je trebaju otvorenom operacijom srca popraviti. Prije te, trebala je obaviti i operaciju kod stomatologa pa je snimila video kako bi skrenula pozornost na svoje nedaće i prikupila novac za operacije. 
U videu spominje svoju trogodišnju kćer Micaylu i 18 mjeseci starog sina Malykaija kao svoje druge otkucaje srca. U određenim trenucima bori se da ne zaplače. Video je snimila u listopadu, ali uspjela je skupiti samo oko 440 dolara koji su pokrili tek mali dio troškova.
Otvorenu operaciju srca imala je 14. prosinca, a umrla je tri dana kasnije zbog komplikacija. 

Nema komentara:

Objavi komentar