srijeda, 14. studenoga 2012.

Žena tvrdila da posjeduje ukleti toster koji govori 'ja sam vrag'


Žena tvrdila da posjeduje ukleti toster koji govori 'ja sam vrag'

Intervju s gospođom June O'Brien je prikazan u svibnju 1984. godine, a na YouTube je postavljen 2009. U zadnja dva dana je skupio čak 300.000 klikova i tu neće stati

Utorak, 13. 11. 2012. u 10:45   Piše: 
Naime, intervju s gospođom O'Brien nešto je najbizarnije zabilježeno kamerom, te mu je bilo suđeno da ponovo 'izroni' na površinu i postane viralni hit.
Svakako ga pogledajte i uvjerite se da nimalo ne pretjerujemo. Kako bismo vam olakšali praćenje konverzacije, preveli smo u što je gospođa O'Brien uvjeravala svog sugovornika Richarda Dominicka, koji se kasnije proslavio kao producent kontroverzne emisije 'The Jerry Springer Show'.
June O'Brien: Točno ovdje gdje piše 'umetnite jednu krišku' smo čuli kako govori 'ja sam vrag!'
Richard Dominick: Opišite vragov glas.
June O'Brien: Vrlo niskog tona, zvučao je poput Elija Wallacha (američki glumac, op.a.)
Richard Dominick: Jeste li sačuvali koji od tih sotonskih tosteva?
June O'Brien: Naravno, sačuvala sam primjerak kako bi ga i drugi vidjeli. Vidite li vi to Richarde? (pokazuje tost na kojem je urezano Sotona živi)
Richard Dominick: Je li toster još uvijek opsjednut?
June O'Brien: Još uvijek s njim imamo problema... čini se da je svjestan da ja... (gura u toster kruh te potom dolazi do kratkog spoja, op.a.)
Richard Dominick: Zašto ne bacite taj toster?

Nema komentara:

Objavi komentar