subota, 3. studenoga 2012.

Spašena: Njemačka ovčarka preživjela čak 20 dana u jami


Spašena: Njemačka ovčarka preživjela čak 20 dana u jami

Pripadnici HGSS-a u petak spasili su njemačku ovčarku koju je netko najvjerojatnije bacio u jamu na nepristupačnom terenu kraj mjesta Vid kod Metkovića

Subota, 03. 11. 2012. u 11:37, zadnja izmjena prije 1 sat i 26 minuta   Piše: 
Više od sat vremena trajala je akcija spašavanja psa kojeg su dehidriranog i izgladnjelog u petak navečer iz jame duboke preko 15 metara izvukli pripadnici GSS- a Metković na brdu kod Vida. 
- Jedan momak je pilao drva na brdu i čim se spustio rekao mi da je čuo lavež psa koji je dopirao iz jame. Odmah sam nazvala policiju, HGSS, centar 112, Prijatelje životinja i sve oglasila na Facebooku. Odmah se reagiralo i krenuli smo u akciju. Njemačka ovčarka Tonka, koju smo nazvali po GSS-ovcu Tonćiju koji ju je izvukao iz jame, sada je dobro, kaže presretna djelatnica arheološkog muzeja Narona u Vidu Ana Taslak (31).
Zaljubljenica u životinje, Ana ni sama ne zna broj životinja koje je do sada spasila, tako da čim je čula za stradalog psa, odmah je napravila sve što je mogla iako je već bio mrak. 
- Nema se tu što čekati, pogotovo što je mladić koji mi je javio za psa rekao da je njegov stric kazao kako je već prije 20-ak dana tu čuo lavež i cviljenje psa. Problem u cijeloj akciji je bio što su nam javili da u jami, u kojoj ima jako puno smeća i strvina, možda ima i eksplozivnih naprava, prepričava Ana razvoj situacije.
- Bilo me strah od eventualnih eksplozivnih naprava. Kolege su me na konopu spuštale u jamu. Kad sam došao nogama 10-ak cm od dna, pas mi je sam skočio u krilo i tako olakšao cijelu akciju, kaže GSS-ovac Tonći Padovan (34). 
Ovčarka Tonka izvučena je na sigurno. Pozvana je veterinarka koja je ustanovila da Tonka još nema godinu dana, da je neozlijeđena i da joj narednih dana treba posebna njega.
- Zanimljivo je da pas tijekom cijele akcije uopće nije zalajao, a kad je izvučen na sigurno počeo je odmah hodati. Cijelo vrijeme pratio je Tonćija. Na žalost mi svi živimo u stanovima, obiteljski smo ljudi i imamo pse tako da nitko od nas nije mogao udomiti Tonku, kaže Ana čija kolegica uz smijeh dobacuje kako je Ana osoba koja cijeli život životinjama "kupuje hranu, cjepiva i ulizuje se veterinarima".
Već sutradan pas je smješten u pseću kućicu, dobio je propisanu količinu tekućine i birane hrane dok mu se organizam ne oporavi. O njemu brinu Anin stric, Ana i njene kolegice s posla. 
Svi su sretni što je životinja konačno dobro te se nadaju naći dobrog udomitelja za ovu plemenitu životinju. 

Nema komentara:

Objavi komentar