četvrtak, 8. studenoga 2012.

Kirurg je odstranjivao dojke ženama koje nisu ni imale rak


Kirurg je odstranjivao dojke ženama koje nisu ni imale rak

Policija istražuje slučaj kirurga, za kojeg sumnjaju da je operirao 450 žena koje su bile potpuno zdrave. Još 700 žena koje su zaista imale rak dojke je krivo operirao

Četvrtak, 08. 11. 2012. u 13:46, zadnja izmjena prije 24 minute   Piše: 
Kirurg je odstranjivao dojke ženama koje nisu ni imale rakDaily MailKirurg Ian Paterson
Britanskog kirurga Iana Patersona sumnjiče da je na ženama nepotrebno obavljao mastektomije. Ženama je lagao da boluju od opasnog raka dojke. Suspendiran je sa svoje pozicije. Policija još istražuje cijeli slučaj te se sumnja da je na operaciji bilo čak 450 žena koje su bile potpuno zdrave, javlja Daily Mail.
Osim toga, liječnika sumnjiče i da je krivo operirao više od 700 žena koje su zaista bolovale od raka dojke. Operacije nije priveo kraju te zbog toga postoji veća opasnost da se ženama rak vrati. Kirurga su smijenili prošlog mjeseca kada se za slučajeve saznalo, a radio je u privatnim i javnim bolnicama od 1994. godine. 
Više od 100 njegovih pacijentica dosad je tražilo odštetu za operacije, na koje nikada nisu ni trebale otići. 
Gail Boichat (57) iz Velike Britanije dijagnosticiran je rak dojke 1995. godine, a liječio ju je Paterson. Bila je na operaciji te joj je kirurg uklonio dio dojke, a dobila je i jake lijekove koji su trebali spriječiti da se bolest vrati. Početkom ove godine ženu su nazvali iz bolnice kako bi je obavijestili da nikada nije ni imala rak. Tada je i počela istraga protiv Patersona.
- Bila sam u šoku i nisam mogla vjerovati u to što sam čula. Nisam mogla ni progovoriti kada su me nazvali iz bolnice da mi kažu kako nisam nikada ni imala rak. Jedno vrijeme za to nikome nisam ni rekla. Svakog dana sam trebala gledati u taj ožiljak, a sad sam saznala da mi operacija nikada nije ni bila potrebna - ispričala je Gail. Dodaje kako smatra da bi kirurg trebao na suđenje, jer je nju i ostale pacijentice kaznio, a sada želi da i on bude kažnjen. 

Nema komentara:

Objavi komentar