četvrtak, 13. rujna 2012.

Svjedočio o trgovini organa: Izvadio sam srce, još je kucalo


Svjedočio o trgovini organa: Izvadio sam srce, još je kucalo

Svjedok tužiteljstva je navodno bivši pripadnik Oslobodilačke vojske Kosova.Opisao je kako su mladim i jakim zatočenicima vađeni organi koje su kasnije prodavali

Utorak, 11. 9. 2012. u 08:02   Piše: 
Srbijanski tužitelj za ratne zločine Slobodan Vukčević je u beogradskim Novostima potvrdio da je tužiteljstvo došlo do jednoga svjedoka koji je spreman svjedočiti o ratnim zločinima na Kosovu protiv Srba kao i slučajevima u kojima su mladim i jakim zatočenicima vađeni organi za kasniju prodaju.
U listu se navodi da je svjedok tužiteljstva bivši pripadnik Oslobodilačke vojske Kosova koji ima saznanja o više takvih slučajeva dok je u jednoj „operaciji“ i sam sudjelovao.
Navodno da je srce izvađeno u tom slučaju završilo u Turskoj. Novosti prenose i dio iskaza toga svjedoka suradnika tužiteljstva, za kojega se navodi da je prošao dvotjednu obuku na plastičnoj lutki, u kojem precizno opisuje što je i kako radio toga dana.

Vađenje srca

- U sobi su bila tri čovjeka obučena kao doktori i još tri, četiri vojnika OVK u šarenim njemačkim uniformama. Onda je specijalac doveo jednog zatvorenika sa rukamavezanim na leđima. Zatvorenik je bio poluobučen. Imao je majicu iscjepanu od batina, ne znam koje je boje. Ne sjećam se. Dolje je imao obične hlače. Nije bio vojnik. Bio je sav modar. Dosta pretučen. Bio je Srbin. Ništa nije pričao. Kasnije, kada je počeo vrištati i kukati, pričao je na srpskom, pa sam tako znao da je Srbin. Molio je da mu to ne radimo. Spominjao je Boga i da ima obitelj, dio je uznemirujućeg iskaza ovoga svjedoka koji tvrdi da je bio prinuđen da učini to što se tražilo od njega inače bi i sam bio ubijen.
U iskazu govori kako je učinio prvi rez te da je cijelo vrijeme bio usmjeravan od liječnika koji je tu bio prisutan i koji mu je davao savjete što i kako napraviti. U iskazu se navodi i da mu je rečeno kako je ta operacija veoma važna jer je potrebna za jednu osobu koja mora pod hitno da se operira pa da će zato izvaditi srce.
- Rečeno mi je da je to za jednog važnog zapovjednika i ja sam u to povjerovao. Mi nismo uopće znali da se to radi u cilju kriminala, i da smo obučavani, ako nema vremena da stignu liječnici ili nema liječnika da mi pružimo tu pomoć kod ranjavanja, ili da to radimo da se spasu zapovjednici, rekao je svjedok. Spominje i kako su dezinficirali ruke i skalpel kao i da su rebra zatočeniku sjekli sa nožem sa puške koji se pretvara u škare po potrebi.

Nema komentara:

Objavi komentar