srijeda, 11. travnja 2012.

savijet vrijedan pažnje za starije dame


ČISTI SAMO KOLIKO MORAŠ-ja se pridržavam ovim uputama Pozdrav

Moje dame!!!!!!
Zapamtite da naslaga prašine štiti drvo koje se nalazi ispod.
Kuća postaje dom kada na namještaju možete ispisati - Volim te.
Znala sam svakog vikenda provesti minimalno 8 sati čisteći,
jer sam htjela da sve budesavršeno -
za slučaj da netko navrati do mene.

Konačno sam shvatila jednog dana da nitko nije došao - svi su bili
vani živeći i zabavljajući se.

Sada kada me ljudi posjećuju, ne moram im objašnjavati stanje mog doma,
svi žele čuti i zainteresirani su samo da čuju o stvarima koje sam radila dok živim i zabavljam se.

Ako to još niste shvatile same - molim da poslušate ovaj savjet.

Život je kratak. Uživajte ga.
Čistite koliko morate....

ali ne bi libilo bolje da naslikate sliku, ili napišete pismo, ili ispečete kolačeili tortu i poližetežličicu
, ili zasadite sjeme, naučite razliku između želim i moram?

Čistite koliko morate..................... ali nemate previševremena...........

sa pivom koje možete ispiti, rijekama koje možete preplivati, planinama nakoje se želite popeti,
glazbom koju želite čuti i knjigama koje želite pročitati,
prijateljstvima koje želite zadržati i
životom koji želite živjeti.....

Čistite koliko morate,

ali život je tamo vani sa suncem u vašim očima,
vjetrom u vašoj kosi,
pahuljama snijega na vašem licu, kapima kiša.
Ovaj dan se neće ponoviti.

Čistite koliko morate,

ali imajte na umu........... Starost će doći i ona nije ljubazna........a,
kada umrete, a umrijeti morate.......... . vi sami ćete napraviti samo još više prašine.

Podijelite ovo sa svim prekrasnim ženama u vašem
životu.
Dragi ste mi svi.

Nema komentara:

Objavi komentar